Leita í fréttum mbl.is

Genialt TV

Vær hilset,

Som i måske har bemærket, så har jeg opdelt alle mine blog i sprog. Det vil sige, at hvis kun vil læse blog på dansk, kan i bare kligge på det ude i venstre kolonne.

Ja, så er ferien slut. Jeg synes godt de kunne give os en uge mere. Men på den anden side så bliver det godt at komme ud at lavet noget. Den sidste uge har jeg nemlig været skadet i lysken, så jeg har ikke kunnet gå. Derfor har jeg bare ligget i min seng 24/7 og set tv, men gør det ikke så ondt mere jeg glæder mig til at få noget frisk luft osv. Jeg har heller ikke kunnet spille basket og badminton, så det bliver godt at komme igang igen. Og egentlig så er næste uge jo ikke en normal skoleuge, da vi har AT. Det skal nok blive fresh. Vi skal se to film og så kommer der en politiker og holder tale på skolen. 

I ferien har jeg set ca. 4-5 sæsoner af Scrubs. Scrubs er en genial komedieserie, som handler om en crazy læge og hans endnu mere crazy venner. Humoren er meget speciel og derfor tror jeg heller ikke det er alle der kan lide serien. Hovedpersonen, J.D., får altid sådan nogle crazy dagdrømme - helt vildt fedt koncept. Desuden er der rigtig mange filmreferencer og gæste optrædelser fra old school rappere osv. Derfor er det ikke alle der forstår det, men det passer jo perfekt til mig.

Jeg vil lige vise to scener fra Scrubs for ligesom at vise, hvad det er jeg snakker om:

I den første scene drømmer J.D., at han spiller Flava Flav fra Public Enemy for at komme ind på et diskotek for sorte:

I den her scene er der en reference til en scene med Tom Cruise fra Risky Business (her er den oprindelige scene fra Risky Business):

Til alle der ikke har set Scrubs, så anbefaler jeg stærkt at i giver det en chance.

Peace out.


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Höfundur

Kári Gunnarsson
Kári Gunnarsson
Kári aka. mr cool! Ég blogga um allt mögulegt sniðugt sem mér dettur í hug!

Færsluflokkar

Apríl 2024
S M Þ M F F L
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband