Leita í fréttum mbl.is

Wellejus

Fo shizzle ma nizzle...

Så er det blevet tid til et blog, og jeg vil gerne understrege i kursiv med fed, at dette blog er dedikeret til my main man Mark Nielsen aka Merry the Julemand! Hell yeah!

Ja, nu er det efterhånden lang tid vi har kendt hinanden Merry. Vi skal laaangt tilbage. Første gang vi mødtes har vel nok været da vi var 10-11 år. Jo ser i, Merry og jeg kender nemlig hinanden fra den ædle sport badminton. Tilbage i dagen da jeg først mødte Merry var han en af de seje Gentofte drenge.

Merry er en meget all-around fyr. Han er en fænomenal badminton spiller, der mestrer de hårdeste og mest teknisk krævende slag. Fx baghåndshopkrydsstiksmash! Ikke engang jeg mestrer dette slag. Jeg har rent faktisk været så heldig at komme tæt på denne ekselente atlet, idet vi begge spiller på GHGs skolehold. Desuden er Merry og jeg også doublemakre, og om to uger vinder vi KM. Udover sine badminton skills, udmærker Merry sig også som skuespiller. Merry er vel nok GHGs største celeb og han har mange trofast fans. Hans karriere kickstartede for nogle år siden da han fik en rolle i en "Tryg" reklame, hvilket han fik 10 Gs for. Senere har han dog vist, at han har mere i sig. I 2.g fik han hovedrollen i skolekomedien, og i sommers spillede han med i sin første spillefilm. Her vandt han sin audition over 800 andre håbefulde drenge. Filmen udkommer i februar 2009. Merry lov at du tager mig med til premieren, OK?

Det var alt for denne gang.

Love, peace & nuff respect til Merry.
Merry


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Athugasemdir

1 identicon

jæææja kjepps á ekkert að koma með nýtt blogg ?:)

Hanna (IP-tala skráð) 1.12.2008 kl. 15:29

2 Smámynd: Kári Gunnarsson

jú mahr... ég skal skrifa eitt í kvöld af því ég er í góðu skapi!! :D

Kári Gunnarsson, 1.12.2008 kl. 16:39

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Höfundur

Kári Gunnarsson
Kári Gunnarsson
Kári aka. mr cool! Ég blogga um allt mögulegt sniðugt sem mér dettur í hug!

Færsluflokkar

Maí 2024
S M Þ M F F L
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband