Leita ķ fréttum mbl.is

I'm back

Hey hey,

Så er jeg tilbage i Danmark. Jeg kom hjem i går efter at have vęret på Island i 1½ måned. Der er meget sket i sommerferien: Jeg har arbejdet, vęret i biografen 7 gange, så er jeg vęret på nord Island og vest Island, ellers har jeg bare chillet og spist en masse Islandsk slik!

Det jeg savnede mest ved kbh, udover alle jer vidunderlige peepz, var pizzarierne, grųnhandlerne og den forurenede luft! I går aftes da jeg kom hjem, spiste jeg Spaghetti Bolognese ude på vores nye kųkenaltan og derefter så jeg Batman Begins, som er en storartet film! I dag tog jeg byen med Taus aka TeeJay! Vi kiggede på nogle butikker, jeg kųbte lųbesko og normale sko, og så tog vi på Baresso, hvor vi så en kop som Bill Clinton har drukket af! I morgen skal jeg på tręningslejr i Malmö til sųndag!

Her er nogle billeder fra sommeren:

yeah man

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vandkamp

what up

 

 

 

 

 

 

 

 

Bertz og Kepz 

dunk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B-ball in de hood

07 18 08 island 048

 

 

 

 

 

 

 

Dabbz og Kepz 

Bryllup

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sigrśn og Siggi

s�tt h�r

 

 

 

 

 

 

 

 

Mig med langt hår!

07 08 08 island 406

 

 

 

 

 

 

 

Et bjerg!

Jeg sętter nogle flere billeder ind senere!

Vi ses den 14. august! :-D

 

Kįri. 


« Sķšasta fęrsla | Nęsta fęrsla »

Bęta viš athugasemd

Ekki er lengur hęgt aš skrifa athugasemdir viš fęrsluna, žar sem tķmamörk į athugasemdir eru lišin.

Höfundur

Kári Gunnarsson
Kári Gunnarsson
Kári aka. mr cool! Ég blogga um allt mögulegt sniðugt sem mér dettur í hug!

Fęrsluflokkar

Maķ 2024
S M Ž M F F L
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Innskrįning

Ath. Vinsamlegast kveikiš į Javascript til aš hefja innskrįningu.

Hafšu samband