Leita í fréttum mbl.is

Endelig færdig

Ey,

De sidste to uger har min computer været til reperation. Jeg ved seriøst ikke om jeg ville kunne leve uden en computer på mere end en midlertidig basis! Det er også grunden til at jeg har været så lousy til at blogge de seneste uger.

Jeg vil lige kort fortælle hvad jeg har lavet den seneste uge af sjove ting:

Sidste weekend spillede jeg tennis med Taus. Det var ret sjovt at prøve, da jeg aldrig rigtig har spillet det før. Så det var cool nok. Af en eller anden grund så kan jeg ikke huske mere jeg lavede den weekend.

Anyways. Mandag, tirsdag og onsdag var der bare normal skole, bortset fra onsdag var ikke helt normal. Vi havde idræt i andet modul, hvor Anderses hold skulle ud at løbe på Hellerups wannabe-østerbro-kastel. Vi løb op og ned af sådan nogle trapper og bagefter var der nogle af os der tog ned på stranden. Vejret var godt og vi var friske, så mig og Joe besluttede os for at springe i havet. Man skal jo leve livet. OK det var lidt koldt.

Torsdag og fredag havde vi fri, så vi kunne skrive vores 2.g opgave. Den næst største opgave i gymnasiet. *overrasket smiley*. Jeg skrev om taler fra den amerikanske valgkamp, så jeg skulle analysere en tale af obama og en af palin. Så torsdag begyndte jeg at læse på mit stuff om retorik og argumentation. Og så skrev jeg lige tre sider indtil jeg ikke orkede mere. Men efter det tog jeg ud og spillede lidt bball med Joe. Først spillede vi en one-on-one hvor Joe først blev hakket i småstykker, og derefter fodrede jeg ham til duerne. Så kom den berømte rapper Carlos Demsitz aka Mund de Carlo forbi, så vi spurgte om han ikke havde lyst til at spille tre mod to. Altså ham, mig og Joe mod to andre der allerede var på banen. Jeg tror vi vandt, men det kan godt være det bare er min underbevidsthed som blokker et smertefuldt nederlag ude. Men så vidt jeg husker var det meget cool. Bagefter tog jeg i seveneleven og købte en yummy Ben&Jerrys is. Mmm...

Fredag lavede jeg næsten min opgave færdig. Jeg tror i hvertfald jeg skrev 5-6 sider. Om aftenen tog mig og Taus til en housewarming hos min fætters Gaming firma, Unity. Det er sådan et firma, som laver software til at lave spil. I hvert fald så var firmaet lige flyttet til nye lokaler. Det var sådan et stort hus ude på Frederiksberg. Rigtig cool - jacuzzi, soveværelse, bordfodbold og sådan noget. Det var en ret sjov scene. Rigtig mange udlændinge fra forskellige spilfirmaer, og en del lidt halvnørdede programmer-typer (no offense). Lidt Bill Gates i 70erne agtigt. Men også rigtig mange seje mennesker, som min fætter fx. 

Igår, lørdag, spillede jeg holdkamp med min badmintonklub KBK. Vi spillede mod Lyngby på udebane og vi vandt. Om aftenen var der fest som altid.

I dag har jeg bare færdiggjort min opgave. Rettet stavefejl og added nogle små finesser hvis i forstår hvad jeg mener. 12 sider lang endte den med at blive.

På torsdag skal jeg til Island, hvor jeg skal spille en turnering og sige hey til familien osv! :D

Men det var alt for denne gang. Ciao.

Btw, er der andre der har lagt mærke til at det er blevet jakke-vejr!? Tsk.


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Athugasemdir

1 identicon

ok ef ég er ekki góð í dönsku þá veit ég ekki hvað ! ég skildi næstum öll orðin í blogginu :D en hlakka til að sjá þig á fimmtudaginn !

Hanna (IP-tala skráð) 22.9.2008 kl. 17:03

2 Smámynd: Kári Gunnarsson

nuff respect... og sömuleiðis!

Kári Gunnarsson, 22.9.2008 kl. 17:37

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Höfundur

Kári Gunnarsson
Kári Gunnarsson
Kári aka. mr cool! Ég blogga um allt mögulegt sniðugt sem mér dettur í hug!

Færsluflokkar

Maí 2024
S M Þ M F F L
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband