Leita í fréttum mbl.is

Seeing Sounds

As-Salāmu Alaykum,

Okay party people in the house, hvad så? Denne weekend har været noget af en hektisk affære, hvis i forstår hvad jeg mener. Vi har fem afleveringer til næste uge, hvilket er fuldstændig til grin. Det siger i hvert fald noget om manglende planlægning og koordination fra lærernes side. Men når jeg selv skal sige det er jeg noget af et geni, for jeg har allerede lavet toenhalv af de fem.

I fredags var jeg til galla. Først mødtes vi hjemme hos Andreas og spiste et vidunderligt måltid, hvorefter vi tog over på skolen til selve festen. Da vi kom skulle 3.g'erne danse lanciers - det var awesome. "Et skridt til højre og et skridt til venstre!".Whistling
Ja, bagefter gik jeg bare lidt rundt og snakkede med nogle peepz, som min homeboy Anton som lige er blevet student. Samtidig var der nogle der var på dansegulvet busting a move - men det er ikke lige mig. 

I lørdags aka i går lavede jeg lektier hele dagen så vidt jeg husker. Lige undtagen da jeg var ude og spille bball med Joe. Vi spillede en one-on-one, hvor jeg slagtede ham. Men Joe, kom igen, du gjorde dit bedste - det er jo et simpelt faktum at jeg har mad skillz.

Der er mange spændende ting på dagsordenen de næste par uger. Oh yeah. Næste weekend skal jeg spille badminton turnering i gentofte. Jeg spiller double med Merry fra 3.æ! Hvis jeg var jer, ville jeg sætte alle mine penge på os. Ugen efter det er der efterårsferie og der skal jeg lave INGENTING. Det eneste jeg skal er, at nyde ikke at lave noget - og så se Scrubs. To uger efter det skal jeg spille holdkamp om lørdagen, og så om søndagen skal jeg ind og se NAS!!! Få dage efter det skal jeg til Island, hvor jeg skal spille en international senior turnering, og chille. Dagen efter jeg kommer hjem skal jeg ind og se N*E*R*D!!! Ja det bliver en travl måned!

nerd

 

 

 

 

 

 

Hey, jeg har lige læst at der ved at blive lavet en film om Biggie (Notorious BIG). Det er en film der skal ses. Jeg skal også se den nye film med Bobby de Niro og Al Pal.

Peace out.

مع السلامة


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Höfundur

Kári Gunnarsson
Kári Gunnarsson
Kári aka. mr cool! Ég blogga um allt mögulegt sniðugt sem mér dettur í hug!

Færsluflokkar

Maí 2024
S M Þ M F F L
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband