Leita ķ fréttum mbl.is

Really?

Hallihallo,

Jeg vil her dele det mest triste billede jeg nogensinde er stųdt på på the world wide web:

50 cent

 

 

 

 

 

 

 

 

Dette billede er taget fra London pręmieren af Righteous Kill, som er Robert de Niros og Al Pacinos nye film. Af en eller anden latterlig grund er 50 Cent også med i filmen. Og her ser vi så to af filmhistoriens stųrste legender sammen med en SAND wannabe! 50 Cent sammen med Soulja Boy er nok de vęrste rappere i branchen.

Jeg kan virkelig ikke klare når folk udnytter deres berųmmelse til at få roller i film. Det er en skęndsel for filmindustrien. Det er også til grin når sangere prųver, at blive filmstjerner - og omvendt. Samtidig er der selvfųlgelig enkelte undtagelser, som fx Mos Def. Mos Def er både en god rapper og skuespiller, men han er også vokset op med begge dele.

Til trods for 50 Cents medvirken i filmen, så ględer jeg mig utrolig meget til at se Bobby og Al Pal sammen i en film igen. De har ikke spillet sammen i en film siden Heat fra 1995, og der havde de ingen scener sammen.

Laters. 


« Sķšasta fęrsla | Nęsta fęrsla »

Bęta viš athugasemd

Ekki er lengur hęgt aš skrifa athugasemdir viš fęrsluna, žar sem tķmamörk į athugasemdir eru lišin.

Höfundur

Kári Gunnarsson
Kári Gunnarsson
Kári aka. mr cool! Ég blogga um allt mögulegt sniðugt sem mér dettur í hug!

Fęrsluflokkar

Aprķl 2024
S M Ž M F F L
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Innskrįning

Ath. Vinsamlegast kveikiš į Javascript til aš hefja innskrįningu.

Hafšu samband